Wednesday 15 July 2009

Kiwam palcem w bucie

A dokladnie w gumowym klapku.
Mialam pisac tekst, a co robie? Zamawiam sukienki na yoox, sztuk piec (mialam w koszyku szesc, ale jedna wykasowalam).
Ciekawe czy w realu beda wygladac rownie pieknie, czy ktorakolwiek zostawie, a jesli tak, to czy ja kiedykolwiek zaloze ha ha.
Oraz mamy osy, inwazje os na klatce schodowej. Mordujemy masowo, a one pojawiaja sie znikad. Zakleilismy kratke wentylacyjna w suficie i dziure w scianie, a one nadal przylatuja. Zastawilismy pulapke, te ktore utonely w soku lepkim juz nic nie maja do powiedzenia, ale te ktore uszly z zyciem troche sie chyba zdenerwowaly. Jutro przyjdzie pan z trucizna. Miejmy nadzieje, ze dokona zaglady (jesli uda mu sie znalezc gniazdo po uprzednim rozebraniu sufitu).

I tak to.

A, jeszcze ostatnie moje przemyslenia sa takie, ze kobiety sa wredne, zawistne i podle. Powaznie, wstyd mi czasem za nasza plec.

4 comments:

Marta said...

osy- oj.....mam alergie na ukaszenie.
Puchne do nieciekawych rozmiarow i leze na ziemi jakis czas po ugryznieniu.

Kobiety- to dlugi temat. Sa wredne malpy na tym swiecie. Bez dwoch zdan.
Mam nadzije ze sie trzymasz- jesli to Ty trafilas na tego babola!

Inkoguto said...

Marta, wspolczuje alergii, takie ukaszenie moze sie dla Ciebie pewnie zle skonczyc?
Okazalo sie, ze gniazdo(a) sa w scianie, a wlasciwie pomiedzy murem zewnetrznym a sciana klatki schodowej, Pan spryskal to trucizna i zobaczymy.
Wredne babole to u mnie w pracy, mamy nowa kolezanke i z gory ja skreslily, a ja mam flashbacki, bo mnie jakis rok kosztowalo wpasowanie sie do teamu, a pamietam doskonale jak bylo na poczatku. Niefajnie.
Chyba warto zaznaczyc, ze nowa kolezanka jest ladna szczupla blondynka z nogami do szyi.

Unknown said...

A pamietasz moj post pt Zielig? To wlasnie bylo o takich babach. Tu wystarczy, ze wygladasz lepiej od taczki, zeby miec przeje## w pracy.

Marta said...

lo matko!!!
czemu baby sobie same kopia dol???
Moj chlop niedawno zmienil prace a juz z chlopakami na piwo lata...mozna?!