Tuesday, 30 September 2008

Osobliwosci kilka

to jeszcze z zapasow letnich, aparatu nadal niet :(

Sunday, 28 September 2008

Tort urodzinowy

przed
po (a wlasciwie w trakcie :))

Sunday, 21 September 2008

Simon's Cat

czyli kwintesencja kota :)

Saturday, 20 September 2008

Wazka

przysiadla byla, ale to juz dawno, z tym, ze aparat nadal u lekarza, wiec siegam po zapasy

ps. jak przychodzi weekend, to nie wiem za co sie brac, i tak, albo zatrudnimy pomoc do sprzatania, albo przestaniemy sprzatac i zarosniemy brudem


Tuesday, 16 September 2008

Acha, to dam jeszcze kota, z myszom...

to byla milosc od pierwszego wejrzenia

Ziiiiimno..............

a mnie jest szkoda lata....




czas uzupelnic zapasy herbaty oraz flanelowych comfy pants, wyciagnac cieple kapcie oraz pocieszac sie nowymi odcinkami Grace Anatomy, damy rade, acha, i mam nadzieje ze w tym roku uda mi sie w koncu kupic takie kozaki jakie sobie wymyslilam.

Saturday, 13 September 2008

Nobody puts Baby in a corner

Sa takie filmy do ktorych sie wraca i ktore za kazdym razem wywoluja takie same emocje, no sentymentalna jestem i juz, a ten ostatni taniec, no sami zobaczcie...:)

Tuesday, 9 September 2008

A w naszym gospodarstwie domowym

takie oto zmiany: zanabylam akcesoria kuchenne (w sklepie z zabawkami) w postaci wiaderecka:
oraz konewecki

ktora, jak sie okazalo, moze rowniez posluzyc jako wodopoj dla tygrysow a takze miewamy drobne prace remontowe:

Monday, 1 September 2008

Cienie

czy ja juz wspominalam, ze lubie swiatlo w kuchni?