Monday 8 March 2010

A Ty co wnioslas w posagu?

Nic tak nie cieszy czlowieka na wygnaniu jak czytanie dobrych wiadomosci na temat rodakow.
Zle jakos ostatnio ucichly, odpukac.
Lubie przeczytac, zwlaszcza o kobietach, ktore odnosza sukcesy zawodowe I robia tzw. Kariere na obczyznie, bo wcale nie jest latwo (sama mam zero ambicji).
W Elsevier sprzed dwoch tygodni (przeczytanym w miniony weekend, tak mam zaleglosci w czytaniu prasy) napisano w rubryce: Moje ciezko zarobione pieniadze o Polce, ktora jest managerem regionalnym w najwiekszym chyba biurze posrednictwa pracy w Holandii (rzecz jasna zatrudniajacym Polakow).
W rubryce tej wymieniane sa dochody opisywanej osoby oraz koszty zycia, a takze co nieco na temat innych ewentualnych wydatkow zwiazanych np. z hobby.
Ww Pani mowi, m.in, ze zazwyczaj nie wybiega w przyszlosc, ale w zeszlym roku zainwestowala w kupno mieszkania w Rotterdamie, na ktore zaciagnela hipoteke oraz czesciowo (pada tu kwota 12 500) sfinansowala z oszczednosci, ktorych czesc stanowi, uwaga uwaga! POSAG , ktore dostaja dziewczeta w Polsce.
Padlam.

Chyba mnie znowu cos ominelo? Bo ja w posagu to najwyzej na pierzyne moge liczyc, ale za to z prawdziwego pierza.
Reszta sie chyba rozeszla po kosciach, nie dziwota, wszak moze i jestem panna, ale juz nie tak mloda przeciez.
*************************************************************************************
Update slubny. Poszukiwania bielizny pod sukienke w tym dzikim kraju to jakas pomylka.
Gorzej niz poszukiwanie samej sukienki.
*************************************************************************************
Bogu dzieki za sklepu internetowe w UK z obuwiem, nie tylko slubnym.

3 comments:

Unknown said...

Moze to jakas Polka hinduskiego pochodzenia?

Joanna said...

ha! a ja w posagu dostalam stare nozyczki mojej babci! reszty nie dalam sobie wcisnac, by nie dac nikomu powodu do: a widzisz krwawice w ciebie zainwestowalam, a ty taaaaaka jestes:)
A jakie buckiki kupilas? Ja ostatnio przyszalam w Tkmaxie:)

Marta said...

posag...hmmm....a ja myslalam ze to juz wymarlo!