Thursday 24 March 2011

Fajrant


3 comments:

Anonymous said...

strasznie ciezko ci ludzie pracuja w tej fabrycie... Asic

Anonymous said...

Witaj!

Trafilam tutaj z polecenia ;-) Marty z fabriklandii. Jestem na etapie szukania jakiegos aparatu cyfrowego (przechodze z analogu). Podobno kozystasz z Nikona.

Gdybys znalazla chwilke napisz prosze jaki model + obiektywy & czy polecasz. Z gory dzieki!!!

Kate

Inkoguto said...

Hej,
Mimo mi, chociaz nie uwazam sie za specjalistke :)
Korzystam z nikona D80 i dwoch obiektywow - SIGMA 18-200mm (1:3.5-6.3), uzywam go tylko przy bardzo dobrym swietle (przewaznie na wakacjach w slonecznych krajach :), bo w trudniejszych warunkach sie nie sprawdza (za ciemny). No i ciezki, w zw. z czym nie zawsze chce mi sie dzwigac.
Drugi obiektyw to stalka, Nikkor 35 mm, 1.8. I z tym sie nie rozstaje. Jest cudownie lekki, rownie jasny, no kocham go :)
(nastepny moj zakup to bedzie Sigma 24-70 2.8, bo jednak czasem mi zooma brakuje i ciut szerszego kata)
Z aparatu jestem zadowolona, ale mam male porownanie. Analoga mialam (mam jeszcze) Canona EOS300 i zastanawialam sie nad Canonen SRL, ale wydawaly mi sie jakies takie plastikowe :) parametry byly podobne, ale juz nawet nie pamietam ktory to byl model, bodajze 350d?
na poczatku mialam z nim problemy, ladowal w serwisie, po zainstalowaniu nowego software wszystko dziala bez zarzutu (zdarzalo sie, ze sie zacinal).
Jedyne, co mi sie nie podoba to to, ze przy ISO pow. 500 wychodzi spore ziarno i nie na wszystkich zdjeciach mi to odpowiada...
Nastepca tego modelu to D90, ale nie wiem dokladnie czym sie roznia...
A z jakiego analogu korzystasz?