Tuesday 25 November 2008

Ziiiimno....

Co nie?
Powrot do pracy poki co malo bolesny (odpukac), w skrzynce mialam zaledwie 10 nieprzeczytanych maili, przy czym wiekszosc to ogloszenia, obwieszczenia, informacje. Kolezanka sie spisala w zastepstwie. Czekaja mnie w najblizszych dniach negocjacje w sprawie nowego kontraktu, bo aktualny mam do konca roku. Wlasciwie to jestem pewna, ze mi przedluza, ale wiadomo, chce pogadac o finansach. Nie lubie tego, ale jeszcze bardziej nie lubie pracowac za mniejsze pieniadze niz inne osoby, ktore maja te same obowiazki.

Swieta juz za moment, a ja znowu ich 'nie czuje'. I tak juz od kilku lat.


buu

chce na plaze!
(Tulum)

5 comments:

Unknown said...

Dlaczego nie lubisz rozmawiać o pieniądzach? To powinien być Twój ulubiony temat!

Unknown said...

Hej Laska, nie dostałam maila. Na jaki adres wyslałaś?

Inkoguto said...

na onet.eu Pieniadze to ja lubie wydawac :) dupa blada z ta robota, napisalam w mailu

Marta said...

mam nadzije ze dobrze poszlo.
No i ja tez chce na plaze, ale narazie sie nie zapowiada....

Inkoguto said...

Wczoraj poszlo gorzej, dzisiaj lepiej. Zobaczymy, konkrety w nastepnym tygodniu.