Friday 22 January 2010

Playlista

Robie te playliste co nie.
No na te impreze co ma sie odbyc jakos tak pod koniec maja.
I ten. mam ambitny plan zeby to wszystko jakos wymieszac.
No wiecie dla kazdego cos dobrego, bo nie dosc, ze wiekowo towarzystwo wymieszane, to jeszcze kulturowo czyli narodowosciowo (?).

Kompletnie sie nie orientowalam w nowosciach polskiej muzy, ale to co mi wyskakuje w jutubie to o matko boska.
Naprawde nie ma w czym wybierac, jakosciowo pozal sie boze, jakbym sluchala zawodzenia mojej Teslawy jak jej nie sprzatne kuwety na czas, a teksty to chyba na stype sie nadaja a nie na wesele.
Naprawde niech sie schowaja przy poczciwym Szczepaniku. Cos mi sie wydaje, ze na tej mojej polskiej playliscie to najlepiej wyjdzie moja mama.

2 comments:

ja_n said...

poszukaj na jamendo.com zamiast na jutubie. nie znajdziesz tam znanych wykonawców, za to mnóstwo świetnej muzy dowolnie wybranego gatunku.

Unknown said...

Koniecznie Feel, Marco Borsato, Gerard Jolin, Volumia i Sylwia Grzeszczak + Liber.