Tuesday 16 March 2010

Rozwazania nad uplywajacym czasem....

Po czym poznac, ze czlowiek juz niemlody?
Ano np. po CV, w ktorym czarno na bialym widac, ze ma na koncie ....nascie lat pracy.
...NASCIE!!!!! kiedy to zlecialo?
I kiedy w koncu bede mogla isc na emeryture? Uwazam, ze wystarczajaco sie napracowalam w zyciu, naprawde.

Oraz jeszcze po tym, ze o stanowisko magazyniera w fabryce staraja sie chlopcy ur. w 1987 roku, aaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
**************************
3 tyg. fitnessu 3x w tygodniu zaowocowaly do tej pory nieznacznym luzem w dolnych czesciach garderoby oraz poczatkami uzaleznienia. Od cwiczen ma sie rozumiec.
Talii na razie ani widu ani slychu ale nie poddaje sie.

5 comments:

Unknown said...

Podziwiam Cię za 3 tyg. fitnessu. Szacun!

Inkoguto said...

oj tam, wystarczy pare razy pojsc, a pozniej jakos leci. A nie podziwiasz mnie za rogaliki na zdjeciu ponizej? To dopiero wyczyn!!

Unknown said...

Zapewne! Jakoś nigdy nie skłaniam się do refleksji w takich tematach...

Marta said...

no to gratuluje tego luzu w dolnych partiach!

Ja mam zawsze tak ze najpierw uzyskuje talie- ale nigdy luzu nie moge osiagnac w 4 literach i odnozach.
Coz...jakos sie to nazywa fachowo- moj typ sylwetki ale mi z glowy to wylecialo.
w kazdym razie tez zaczelam pojawiac sie na silowni.
A co tam!
Ale tylko na 1/2 h dziennie.

Bo mi sie ten luz jednak marzy, a nawet bardziej mi sie marzy nogi a la modelka...ale to chyba moze po kilku operacjach plastycznych + wydluzanie nog+ liposekcja.

Joanna said...

A ja bede sie pocic razem z Cindy C! I mam nadzieje miec brzuszek jak nalesnik, ramiona bez serdelkow i pupe jak bulki:)
A tobie zycze talii osy:)

word verification: facter
powiariowali!